عصر خودرو

دبیر انجمن روغن نباتی ایران :

روغن پس از رمضان گران می‌شود

عصر بازار- دبیر انجمن روغن نباتی ایران گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده به دنبال افزایش قیمت روغن نباتی بعد از پایان ماه رمضان با اخذ مجوزهای قانونی هستیم زیرا هزینه‌های تولید این محصول افزایش‌ یافته است.

روغن پس از رمضان گران می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، داریوش محمودیان اظهار کرد: در ماه رمضان به استقبال افزایش قیمت روغن نمی‌ریم اما افزایش هزینه‌هایی در بخش‌های خرید دانه‌های روغنی (داخلی) به قیمت 200 تومان گران‌تر از قیمت واقعی در هر کیلوگرم، بالا رفتن میزان دستمزد و حقوق کارگران و انرژی به ما تحمیل شده است.

    وی افزود: بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان با  کسب موافقت‌های لازم حتماً افزایش قیمت خواهیم داشت اما در این  ایام برای همرامی با مردم افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

    دبیر انجمن روغن نباتی ایران ادامه داد: در سال گذشته نیز درخواست افزایش قیمت 20 درصدی روغن نباتی ارائه شد اما تنها با 9 درصد آن موافقت شد بنابراین در سال جاری برای تأمین هزینه‌های تولید ناچار به افزایش قیمت محصولات خود هستیم.

    وی تصریح کرد: درحال حاضر در حال پیگیری افزایش قیمت این محصول هستیم تا بعد از ماه رمضان بتوانیم با اخذ مجوز لازم به‌صورت قانونی شاهد ابلاغ افزایش  قیمت این محصول باشیم.

    برچسب ها