عصر خودرو

در دوماه ابتدای امسال انجام شد؛

حفاری و تکمیل ۲۷ حلقه چاه نفت و گاز

عصر بازار- معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۲۷ حلقه چاه نفت و گاز به وسیله ناوگان این شرکت در دو ماه نخست سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

حفاری و تکمیل ۲۷ حلقه چاه نفت و گاز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، حمیدرضا خوشایند با اشاره به حفر و تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز خشکی و دریایی در سال جاری اظهار کرد: از این تعداد چاه، هشت حلقه توسعه ای توصیفی و 19 حلقه تعمیری بوده است.

    وی افزود: از مجموع 27 حلقه چاه حفر شده، 20 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 6 حلقه در اجرای طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و یک حلقه در حوزه فعالیت شرکت نفت فلات قاره حفاری، تکمیل و در اختیار کارفرما قرار گرفته است.

    خوشایند گفت: از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه حفاری سه حلقه چاه 14 روز زودتر از زمان پیش بینی شده از سوی کارفرما به اتمام رسید.

    معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری اضافه کرد: در این مدت متراژ حفاری چاه های تکمیل شده افزون بر 53 هزار و 400 متر گزارش شده است.

    خوشایند با بیان اینکه ناوگان شرکت ملی حفاری ایران دارای 74 دکل حفاری خشکی و دریایی است، افزود: در زمان حاضر دستگاه حفاری جدید 72 فتح در مراحل آماده سازی برای ورود به چرخه عملیاتی است.

    برچسب ها