عصر خودرو

رئیس کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه خبر داد:

۲۰ خرداد؛ آغاز ثبت نام گواهی نامه های حرفه ای

عصر بازار- ثبت نام بیست و نهمین دورۀ آزمون‌های بازار سرمایه، از روز شنبه بیستم خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

۲۰ خرداد؛ آغاز ثبت نام گواهی نامه های حرفه ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، با تصویب کمیتۀ گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، ثبت نام آزمون‌های قلم و کاغذی اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، از روز شنبه بیستم خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

    رئیس کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه با اعلام زمان آغاز ثبت نام بیست و نهمین دورۀ آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تأکید کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از آزمون‌ها تا تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

    حیدر فروغ نژاد با اعلام اینکه در این دوره تنها دو آزمون اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه سوم شهریورماه و در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز برگزار خواهد شد، گفت: مابقی آزمون‌ها همانند گذشته به صورت الکترونیکی و فقط در تهران برگزار خواهد شد.

    فروغ نژاد هم چنین تأکید کرد: با توجه به اینکه پس از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات، امکان جابجایی حوزۀ امتحانی وجود ندارد لذا داوطلبین بایستی با در نظر گرفتن شرایط خود و در مدت اعلام شده حوزۀ امتحانی را انتخاب کنند.

    وی هم چنین یادآور شد؛ تصویر پذیرفته شدگان آزمون‌ها بر روی گواهی‌نامه‌های آنان درج خواهد شد، بنابر این لازم است تمامی داوطلبین نسبت به بارگذاری عکس مناسب در پروفایل خود اقدام کنند. در صورتی که تصویر داوطلبی مناسب نباشد، گواهی‌نامه مربوطه صادر نخواهد شد.

    برای آشنایی با سرفصل‌ها و هم چنین برنامۀ زمان‌بندی آزمون‌ها به آدرس http://icmc.seo.ir  مراجعه کنید.

    برچسب ها