عصر خودرو

گروه تبرک، سهام «غشهداب» را در بازار دوم عرضه می‌کند

عصر بازار- شنبه هفته آینده ۸ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با قیمت پایه هر سهم ۲۲۰۰ ریال در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

گروه تبرک، سهام «غشهداب» را در بازار دوم عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک از طریق کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در نظر دارد 60 میلیون سهم معادل 8 درصد از سهام «غشهداب» را به طور یکجا و نقد به فروش برساند. قیمت پایه کل این عرضه 132 میلیارد ریال و شرایط پرداخت ثمن معامله یکجا و نقد است.

    شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با سرمایه 750 میلیارد ریال در گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» از تاریخ 15 دی ماه سال 95 پس از گشایش نماد معاملات خود را در بازار دوم فرابورس آغاز کرد.

    این شرکت با نماد «غشهداب» در تاریخ 24 مردادماه سال 69 با موضوع فعالیت تولید محصولات غذایی به‌صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است. شهداب ناب خراسان در تاریخ هفتم دی ماه سال 92 طی مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و مجوز سازمان بورس به سهامی عام تبدیل و آبان ماه سال گذشته نزد این سازمان ثبت شد.

    تولید انواع محصولات کشاورزی و غذایی توسط کارخانه‌های وابسته به این شرکت و مجتمع‌های کشاورزی، خرید و فروش محصولات غذایی و پروتئینی، خرید و فروش انواع فرآورده‌های لبنی و پاستوریزه، صادرات انواع محصولات کشاورزی و ... از جمله مهمترین موضوعات فعالیت شهداب ناب خراسان محسوب می‌شود. همچنین این شرکت محصولات خود را با نام تجاری «تبرک» به بازار ایران عرضه می‌کند.

    برچسب ها