عصر خودرو

رفع ابهام "کرمان" از بودجه

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در خصوص بودجه سالهای ۹۶ و ۹۷ توضیح داد.

رفع ابهام "کرمان" از بودجه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، صورتهای مالی حسابرسی نشده شرکت صنایع روی کرمان موید مبلغ 30 میلیارد سود خالص سال مالی اسفند 95 بوده که با در نظر گرفتن 14 میلیارد ریال زیان انباشته  ابتدای دوره و مبلغ 130 میلیون ریال تعدیلات سنواتی، سود قابل تخصیص 15.6 میلیارد ریال می شود و پیش بینی می شود 12 میلیارد ریال این مبلغ تقسیم شود که سهم این شرکت 11.8 میلیاردرد یال برآورد می شود.

    به دلیل عدم تحقق فروش بخشی از واحدهای پروژه ابن سینا و زمین رامسر در شرکت ساختمانی برج هزار کرمان، پیش بینی اولیه مبنی بر تقسیم 15 میلیارد ریال سود در سال مالی مورد گزارش تحقق نیافته و لذا شرکت تقسیم سود نخواهد داشت.

    همچنین باتوجه به رکود مسکن احتمال فروش واحدهای مزبور در سال های 96 و 97 نیز بعید به نظر می رسد و به همین دلیل در پیش بینی سال مالی مذکور فروش این دو لحاظ نشده است.

    کاهش هزینه های اداری از 27 به 24 میلیارد ریال عمدتا ناشی از کاهش هزینه استهلاک، حق الزحمه مشاورین و حسابرس، پاداش هیات مدیره و کارانه مدیران بوده است.

    همینطور کاهش هزینه های مالی از 12 میلیارد ریال پیش بینی اولیه به 8 میلیارد ریال ناشی از عدم دریافت تسهیلات از بانک دی می باشد.

    نکته دیگر اینکه قطعی شدن سود سرمایه گذاری شرکت تولیدی آرین مهتاب و صنایع روی کرمان منوط به تصمیمات مجمع دو شرکت مذکور است.

    برچسب ها