عصر خودرو

گروه خودرو همچنان در مسیر نزول

عصر بازار- امروز سه شنبه ۲ خرداد ماه، اکثر نمادهای گروه خودرو در غیاب سایپا به سقوط قیمتی خود ادامه دادند و شاخص با افت ۱۰۸ واحدی در مدار ۱۹ هزار و ۲۹۸ واحد ایستاد.

گروه خودرو همچنان در مسیر نزول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، در این روز سهامداران تعداد 74 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش 9.8 میلیارد تومان در 6 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز در بین نمادهای گروه خودرو، حقوقی  نمادهای خودرو و خپارس خرید میلیونی داشتند، خودرو در حاشیه صفر مثبت و قیمت 280 تومان و خپارس با خرید 10.8 میلیونی حقوقی با افت 2 درصدی در قیمت 107 تومان جایی گرفت.

    نماد خفناور بیشترین رشد قیمتی را داشت، این نماد در آستانه مثبت کامل با صف خرید کوچکی در قیمت 267 تومان به کار خود خاتمه داد.

    خفنر امروز صف خرید نشد و فقط رشد 1 درصدی در قیمت 553 تومان را ثبت کرد، خمحور و خموتور نمادهای دیگری بوند که در حاشیه 1 درصد مثبت قرار گرفتند.

    در طرف مقابل خاهن با افت 4 درصدی در قیمت 241 تومان منفی ترین گروه بود، مابقی نمادهای متعادل منفی یا در حوالی صفر تابلو بودند.

    امروز هم شاهد رکود و فضای منفی در گروه خودرو بودیم، تا زمانی که سایپا به عنوان لیدر گروه بازگشایی نشود، نمادهای دیگر گروه غالبا به روند فرسایشی خود ادامه خواهند داد.

    با این وجود اخبار مثبتی پیرامون این گروه در خصوص قرارداد با خودروسازان خارجی جریان است و سهامداران منتظر گزارش 12 ماهه نماد خودر هستند که تاثیر مهمی بر روند گروه می تواند بگذارد.

    برچسب ها