عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

کسب ۱۳ میلیارد ریالی سود انباشته پایان دوره سرمایه گذاری کوه نور

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری کوه نور در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۹۴ مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال سود سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

کسب ۱۳ میلیارد ریالی سود انباشته پایان دوره سرمایه گذاری کوه نور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری کوه نور صورت های مالی یکساله منتهی به 31 خرداد ماه سال جاری را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت با سرمایه یکصد میلیارد و 315 میلیون ریال معادل پنج میلیارد و 881 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری کسر و خالص درآمدهای عملیاتی افزوده شد و سود عملیاتی دوره به یک میلیارد و 803 میلیون ریال رسید .

    از سود عملیاتی نیز مالیات کسر شد و معادل یک میلیارد و 695 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 17 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 13 میلیارد و 361 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها