عصر خودرو

مقایسه قیمت های پایه در تاریخ ۲۴ و ۳۱ اردیبهشت؛

ثبات در بازار محصولات پلیمری

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۲۴ و ۳۱ اردیبهشت ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی ثابت داشته و نسبت به هفته قبل بدون تغییر مانده اند.

ثبات در بازار محصولات پلیمری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، البته تعدادی از محصولات با افزایش قیمت و برخی دیگر هم با افت اندک روبه رو شده اند.

    بیشترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی استایرن معمولی با 1.2 درصد کاهش نسبت به هفته قبل است، این کالا از رقم 4 هزار و 792 تومان به 4 هزار و 732 تومان رسیده است.

    همچنین پلی استایرن مقاوم هم با 1 درصد کاهش به رقم 4 هزار و 992 تومان رسید. قیمت این کالا نسبت به هفته قبل 52 تومان ارزان شده است.

    پلی اتیلن سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی اتیلن سنگین بادی نیز نسبت به هفته قبل افت قیمت داشتند، این کالا از 0.6 تا 0.5 درصد کاهش قیمت داشتند.

    همچنین پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE100 هم روندی نزولی داشتند، این کالاها به ترتیب 0.3 و 0.1 درصد نسبت به هفته قبل ارزان تر شدند.

    در همین حال در گروه پلیمری ها؛ پلی اتیلن سنگین تزریقی، دورانی، پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی، پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و SB نسبت به هفته قبل تغییر قیمت نداشتند.

    پی وی سی ها هم روندی ثابت داشته و بدون تغییر قیمت در محدوده 3 هزار و 100 تومان تا 3 هزار و 400 تومان قرار دارند.

    در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با 0.5 درصد رشد نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند، البته بیشترین رشد قیمت متعلق به پلی اتیلن سنگین اکستروژن P80 با 2 درصد بوده است. این کالا از رقم 4 هزار و 153 تومان به 4 هزار و 239 تومان رسیده است.

    همچنین اکریلوبوتادین استایرن نیز نسبت به هفته قبل با 1.6 درصد افزایش روبه رو شده است، این کالا نسبت به هفته قبل 102 تومان گران تر شده است.

    برچسب ها