عصر خودرو

همزمان با برگزاری نمایشگاه Kish Invex؛

امکان بازگشایی حساب بانکی ارزی و ریالی برای سرمایه گذاران خارجی

عصر بازار: بورس تهران آبان ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش در کنار سایر ارکان بازارسرمایه حضور خواهد داشت.

امکان بازگشایی حساب بانکی ارزی و ریالی برای سرمایه گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، حمید روح بخش سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل با بیان مطلب فوق گفت: بورس تهران در راستای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه، فعالیت های مختلفی در دست اقدام دارد و همچنین در نمایشگاه های مرتبط با بازار سرمایه از جمله نمایشگاه کیش حضور فعال دارد.

    وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از 18 آبان لغایت 21 آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود، اظهار داشت: بورس تهران همچون سال گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست های آشنایی با روش های تامین مالی از طریق بورس تهران مورخ 21 آبان 94 در مرکز همایش های بین المللی کیش از ساعت 10 الی 13برگزار می شود.

    روح بخش خاطرنشان کرد: موضوعات نشست شامل: پذیرش و عرضه اولیه سهام در بورس تهران، تامین مالی از طریق اوراق بدهی، تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی است.

    سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل افزود: با توجه به تبلیغات انجام شده در سطح بین المللی جهت حضور سرمایه گذاران خارجی و با توجه به اینکه ورود اشخاص خارجی به مناطق آزاد بدون اخذ روادید امکان پذیر است، انتظار می رود حضور سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه پر رنگ باشد.

    گفتنی است: با پی گیری صورت گرفته، افتتاح حساب بانکی سپرده قرض الحسنه و سپرده سرمایه گذاری برای اشخاص خارجی به صورت ارزی و ریالی امکان پذیر خواهد بود.

    بدینوسیله ازعلاقه مندان شرکت در نشست تخصصی بورس تهران دعوت می شود که به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن بورس منطقه ای کیش به شماره 4422779 0764 تماس حاصل فرمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها