عصر خودرو

آنلاین با معاملات فیزیکی بورس کالا

بیش از ۴۰ میلیارد ریال شمش طلا عرضه می شود

عصر بازار: فولاد مبارکه اصفهان، تهیه وتولید موادمعدنی ایران، نورد وتولید قطعات فولادی امروز ۸ هزار تن از محصولات خود را در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می کنند.

بیش از ۴۰ میلیارد ریال شمش طلا عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران 30 کیلوگرم شمش کارخانه طلای موته به ارزش 40 میلیارد و 451 میلیون و 280 هزار ریال را عرضه می کند. قراردادهای این عرضه به صورت نقدی و تحویل آن در تهران است.
    همچنین فولاد مبارکه اصفهان با 6 هزار و 900 تن عرضه بیش از 86 درصد از حجم عرضه های تالار صنعتی و معدنی را در اختیار گرفته است. 500 تن ورق فولاد قلع اندود(افزایش 2 هزار تنی در صورت وجود تقاضا)، یک هزار تن ورق گالوانیزه G (افزایش 5 هزار تنی در صورت وجود تقاضا)، یک هزار تن ورق سرد B(افزایش 5 هزار تنی در صورت وجود تقاضا)، 2 هزار و 200 تن ورق گرم C(افزایش 33 هزار تنی در صورت وجود تقاضا)، 2 هزار و 200 تن ورق گرم B (افزایش 22 هزار تنی در صورت وجود تقاضا) عرضه های فولاد مبارکه را در امروز تشکیل می دهد. همچنین تمام قراردادهای امروز فولاد مبارکه به صورت سلف و تحویل آن در 30 آذر و 20 دی امسال است. تحویل محصولات فولاد مبارکه در انبار کارخانه صورت می گیرد.
    نورد وتولید قطعات فولادی نیز یک هزار و 100 تن ورق گرم فولاد را در تالار صنعتی معدنی عرضه خواهد کرد که در صورت وجود تقاضا 2 هزار و 200 تن دیگر نیز برای فروش موجود است. تحویل محموله های این شرکت در انبار کارخانه و قرارداد آن نیز به صورت نقدی خواهد بود.
    اطلاعات تکمیلی درباره عرضه های تالار صنعتی و معدنی در جدول زیر آورده شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها