عصر خودرو

اواخر هفته با حضور متخصصین حوزه های مالی و حسابداری؛

پانزدهمین همایش حسابداری ایران برگزار می شود

عصر بازار-خدا رحمی از برگزاری پانزدهمین همایش حسابداری ایران در اواخر هفته خبر داد و گفت: این همایش با حضور افراد شاخص در حوزه های مالی و حسابداری و با نگاه درون زای برون نگر و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

پانزدهمین همایش حسابداری ایران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بهروز خدارحمی گفت: همایش حسابداری ایران اگرچه در دوره هایی با وقفه های زمانی مواجه شده اما  یکی از باسابقه ترین و خوشنام ترین همایش ها و رویدادهای مالی حسابداری کشور است که از سال 1367 استارت خورده است و پانزدهمین دوره  آن را امسال در چهارم و پنجم خرداد در دانشگاه تربیت مدرس میزبانی می کنیم.
    وی ترکیب شرکت کنندگان در این همایش را متفاوت با دیگر همایش های معمول در کشور دانست و گفت: این همایش به یک جهت خاص اهمیت ویژه ای دارد و آن اینکه معمولا اساتید برجسته مالی و حسابداری دانشگاه های سراسر کشور خود را موظف به حضور در این همایش تخصصی می دانند.
    به گفته خدارحمی، نزدیک به 30 درصد از مخاطبین و شنوندگانی که در پانزدهمین همایش حسابداری ایران شرکت می کنند، افراد شاخص در حوزه های مالی و حسابداری هستند و امسال قرار است در این همایش بحث هایی همچون استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی( IFRS) و استفاده از فرصت های  تعاملات بین المللی بعد از برجام با حساسیت ویژه دنبال شود.

    خدارحمی ادامه داد: در فضای این همایش محوریت صحبت ها نگاه درون زای برون نگر مطابق با منویات اقتصاد مقاومتی است و اینجا هم طبیعتاً سخنرانی ها و  بحث ها و میزگردها در همین حوزه خواهد بود.
    این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: همایش طی یک و نیم  روز برگزار می شود؛  پنجشنبه 4 خرداد ماه  صبح و بعداز ظهر و جمعه 5 خرداد صبح تا ظهر همایش خواهد بود. نزدیک به 15 سخنران نیز موضوعات مختلف همایش را به صورت طبقه بندی شده پوشش خواهند داد.
    خدارحمی همچنین گفت: پانزدهمین همایش حسابداری ایران امسال نسبت به دوره های قبل که در دانشگاه ارومیه برگزار شد ، یک تفاوت محتوایی کرده است و آن اینکه مخاطبین و سخنرانان، همه در یک سالن واحد خواهند بود و سالن و کارگاه جانبی در این همایش نداریم.
    وی در عین حال افزود: به نظر می رسد بتوانیم  نمایندگانی از صنایع و خدمات مالی را که در بازار سرمایه، بازار پول یا به طور کلی در در حرفه مالی و حسابداری کشور داریم در نمایشگاه جانبی که در جوار سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود، شرکت دهیم و  در خدمت مخاطبمان باشیم .

    برچسب ها