عصر خودرو

مشارکت هانیول در یکی از بزرگ‌ترین‌ پروژه‌های پتروشیمی چین

عصر بازار- شرکت پتروشیمی چجیانگ چین قرارداد واگذاری لیسانس فناوری، طراحی مهندسی و تامین کاتالیست یک طرح پتروشیمی را به شرکت هانیول واگذار کرد.

مشارکت هانیول در یکی از بزرگ‌ترین‌ پروژه‌های پتروشیمی چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از نیپنا، شرکت پتروشیمی چجیانگ (ZPC) چین قرار است به کمک فناوری Polybed شرکت هانیول چهار واحد جذب نوسانات فشار (PSA) را برای عرضه هیدروژن با خلوص بالا راه‌اندازی کند.

    بر اساس این گزارش، با تکمیل مجموعه پتروشیمی چجیانگ، این تاسیسات به بزرگ‌ترین مجموعه تبدیل نفت خام به مواد شیمیایی (crude-to-chemicals) در چین و یکی از بزرگ‌ترین‌ها در جهان تبدیل می‌شود که تولیدات متنوعی شامل محصولات پتروشیمی برای ساخت رزین‌های پلاستیکی، فیلم، فیبر و انواع سوخت عرضه می‌کند.

    بر اساس این گزارش، هانیول همچنین مدرن‌ترین سیستم‌های کنترل خود شامل Experion را در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد.جان گاگل، معاون بخش فرآوری گاز و هیدروژن هانیول یو.‌او.‌پی عنوان کرد: مشتریان چینی به‌طور ویژه‌ای از فناوری PSA شرکت هانیول استقبال کرده‌اند. چرا که منبعی قابل اعتماد برای تامین هیدروژن با خلوص بالا و برخوردار از قدرت رقابت‌پذیری قابل توجه است. تامین هیدروژن موضوعی مهم برای عملکرد هر پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی به شمار می‌رود و کیفیت هیدروژن مورد استفاده معیاری مهم در تعیین راندمان کل مجموعه است. شرکت هانیول یو.‌‌او.‌پی قبلا با نام یونیورسال اویل پروداکتس شناخته می‌شد.

    برچسب ها