عصر خودرو

علاوه بر محصول در انبار مانده،

زمین ایران تایر بازهم بدون مشتری ماند

عصر بازار: مدیر عامل شرکت ایران تایر در نامه‌ای به سازمان بورس عنوان کرده در مزایده فروش زمین ۶ هکتاری این شرکت باز هم هیچ پیشنهاد خریدی را دریافت نکرده است.

زمین ایران تایر بازهم بدون مشتری ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، شرکت ایران تایر که اواخر شهریور ماه امسال از ناکامی در مزایده نخست فروش زمین 6 هکتاری خود خبر داده بود، بار دیگر در نامه ای که به سازمان بورس ارسال کرده از عدم دریافت پیشنهاد خرید در مزایده دوم این دارایی خبر داده است.

    عبدالله امیر صادقی مدیرعامل شرکت ایران تایر در این نامه آورده است که: « طی روز (یکشنبه) 19 مهر ماه 94 جلسه (نوبت دوم) در محل شرکت برگزار شده که متاسفانه هیچ پیشنهاد خریدی واصل نشده است و لذا مقرر شد، موضوع در اولین جلسه هیات مدیره در تاریخ 26 مهر ماه 94 جهت هر گونه اتخاذ تصمیم مطرح شود.»

    بر اساس این گزارش، شرکت ایران تایر این روزها با انباشت بیش از حد محصول در انبار مواجه شده، به طوری که سطح وسیعی از محوطه این کارخانه مملو از لاستیک‌هایی است که بر روی هم انباشته شده اند. این شرکت هم اکنون با کمبود نقدینگی در گردش به دلیل فروش نرفتن محصول مواجه است.

    بر اساس ین گزارش، برخی تحلیل ها از تخمین ارزش حدود 60 میلیارد تومانی این زمین واقع در جنب کارخانه ایران تایر واقع در جاده مخصوص تهران کرج حکایت دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها