عصر خودرو

تحلیل رئیس اتحادیه طلا و جواهر از وضعیت بازار؛

توقف روند رو به رشد قیمت سکه و طلا ارتباطی به انتخابات ندارد

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران از توقف روند رو به رشد قیمت انواع سکه و طلا در بازار آزاد خبر داد و گفت: این تغییر نرخ ارتباطی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران ندارد و متاثر از بازارهای جهانی است.

توقف روند رو به رشد قیمت سکه و طلا ارتباطی به انتخابات ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای در ارزیابی خود از وضعیت بازار آزاد سکه و طلا اظهار داشت: در هفته گذشته میانگین قیمت جهانی هر انس طلا 28 دلار افزایش داشت و اثر خود را بر قیمت طلا، ارز و انواع سکه در بازار ایران گذاشت.

    وی با بیان اینکه افزایش قیمت انواع سکه و طلا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته (27 و 28 اردیبهشت) به اوج رسید، گفت: امروز شاهد کاهش قیمت ارز و طلا در بازارها بودیم که سبب شد روند صعودی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی متوقف شود.

    کشتی آرای از کاهش حدود 50 هزار ریالی قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و کاهش 15 هزار ریالی هر گرم طلای 18 عیار در بازار خبر داد و گفت: با توجه به هیجان های افزایش قیمت طلا و ارز در هفته گذشته، می توان گفت که امروز بازار به آرامش رسیده و قیمت ها کاهش یافته است.

    این فعال بازار سکه و طلا اضافه کرد: البته باید توجه داشت که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم که خود از التهابات بازار می کاهد و در مجموع می توان گفت که بازار سکه و طلا روزهای آرامی را می گذراند.

    بر اساس این گزارش، امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه های گرمی در بازار آزاد نسبت پنجشنبه گذشته ثابت ماند و نرخ طلای 18 عیار نیز کاهشی شد.

    برچسب ها