عصر خودرو

استقبال سبز گروه خودرو از انتخابات

عصر بازار- امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه گروه خودرو و ساخت قطعات سبزپوش بود و شاخص گروه در حالی به کار خود خاتمه داد که رشد ۷۹۶ واحدی را در کارنامه خود ثبت کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و۸۵۰ واحد ایستاد.

استقبال سبز گروه خودرو از انتخابات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر خوردو، در این روز سهامداران تعداد 425 میلیون سهام به ارزش 59.5 میلیارد تومان را در 20 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نماد خساپا با جابه جایی 199 میلیون سهم به ارزش 28 میلیارد تومان صدر نشین بود، این سهم در حاشیه 4 درصد مثبت و قیمت 142 تومان قرار گرفت، حقوقی سایپا عمدتا عرضه کننده بود و معادل 70 میلیون فروشنده بود.

    خودرو نیز در حاشیه 4 درصد مثبت پایانی به قیمت 291 تومان رسید، نمادهای بسیاری رشد 4 درصدی داشتند و در این بین نمادهای خبهمن، ختوقا، خپارس، خریخت، خمحرکه، خرینگ، خکار و خاور صف خرید تشکیل داده بودند.

    صف خاور با حجم 2 میلیون از بقیه سنگین تر بود، این نماد در حاشیه مثبت کامل و قیمت 99 تومان امروز را به پایان رساند.

    نمادهای خزامیا، خنصیر و خدیزل نیز در آستانه صف خرید شدن قرار داشتند، به این ترتیب در قیمتهای پایانی 91،391 و 424 تومان و رشد 4 درصدی به کار خود خاتمه دادند.

    نماد خفنر پس از کسب 75 درصد بازدهی شفاف سازی کرد و بر بودجه خو تاکید داشت، امروز خفنر در حاشیه 2 درصد مثبت و قیمت پایانی 500 تومان به کار خود خاتمه داد.

    نماد خلنت به دلیل تعدیل منفی بودجه متوقف شد، درحالیکه بودجه این قطعه ساز زیان 96 ریالی برای هر سهم در پایان سال 95 تخمین زده بود در عمل شرکت زیان سنگین 308 ریالی را محقق کرد.

    در این روز تمامی نمادهای گروه خودرو یکدست سبزپوش بودند و اکثرا در حاشیه 3 و 4 درصد مثبت قرار گرفتند.

    از منظر تکنیکالی اکثر نمادهای خوردویی در ریز موج های ابتدایی موج سه هستند و ممکن است مقاومت هایی که در اوایل اردیبهشت تشکیل دادند را بشکنند، درمجموع خودرویی ها و قطعه سازان را می توان صنایع پیش روی بازار دانست.

    برچسب ها