عصر خودرو

امروز در بورس انرژی عرضه می شود؛

دومین محموله نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

عصر بازار: امروز؛ نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی عرضه می شود.

دومین محموله نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در جریان معاملات یکشنبه 19 مهر 94، در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه، 2 هزار و 520 قرارداد در قالب 46 معامله و معادل با 60  هزار و 480 مگاوات ساعت به ارزش 21 میلیارد و 232 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

     در ابتدای جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 19آبان94 گشایش یافته و در پایان جلسه نیز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 23 مهر 94 متوقف شدند. همچنین در این روز بر روی اکثر نمادهای بارپایه 23 مهر 94 تا 19 آبان 94 معامله انجام گرفت.

    در دیگر بازار بورس انرژی، در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای حلال‌های 402 و 410 پالایش نفت شیراز و میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی عرضه مورد عرضه قرار گرفتند.

    شایان ذکر است از بین کالاهای عرضه شده و عرضه‌های مازاد، حلال 402 پالایش نفت شیراز و میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به ترتیب 240,000 لیتر و 6,475 بشکه مورد معامله قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روی این کالاها معادل 945 تن به ارزش 7 میلیارد و 151 میلیون ریال بوده است.

    بدین ترتیب معاملات روز یکشنبه بورس انرژی ایران با ارزشی معادل 28 میلیارد و 383 میلیون ریال به پایان رسید.

    لازم به ذکر است در جلسه معاملاتی امروز بورس انرژی ایران، علاوه بر معاملات روزانه قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای آیزوفید، حلال 402، آیزوریسایکل و نفتای سنگین تصفیه نشده شیراز، حلال 400، 402، 406 و 410 پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، پنتان، نیتروژن مایع و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، نیتروژن مایع پتروشیمی مبین و میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی و نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی عرضه خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها