عصر خودرو

آغاز مرحله دوم تعیین تکلیف سپرده گذاران فرشتگان از ۹ خرداد

عصر بازار- بانک مرکزی اعلام کرد مرحله دوم تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله فرشتگان تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از ۹ خرداد آغاز می شود.

آغاز مرحله دوم تعیین تکلیف سپرده گذاران فرشتگان از ۹ خرداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک مرکزی، در این مرحله سپرده سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا مبلغ 200 میلیون ریال توسط موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف می شود.
    سپرده گذاران می توانند مبلغ قابل دریافت را نزد موسسه اعتباری کاسپین سپرده گذاری کرده و در صورت نداشتن تمایل، نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
    تعیین تکلیف سپرده های تا مبلغ 200 میلیون ریال براساس برنامه زمان بندی که در پایگاه اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین به اطلاع عموم خواهد رسید، اجرایی می شود.
    براساس اطلاعیه مورخ 26 اردیبهشت بانک مرکزی و آغاز کار شعب بیست گانه موسسه اعتباری کاسپین در روز ٢٧ اردیبهشت ماه، تعیین تکلیف سپرده های کمتر از 100 میلیون ریال در موسسه مذکور از روز ٢٨ اردیبهشت ماه آغاز و با استقبال سپرده گذاران مواجه شده است.
    فرآیند حل و فصل سپرده های تا سقف 100 میلیون ریال تا تاریخ ٨ خرداد سال جاری ادامه دارد که با تکمیل این روند، 3٩٧ هزار و ٣٩٢ نفر از مجموع 458 هزار و ٨٢٦ نفر سپرده گذار (٨٧ درصد) تعاونی منحله فرشتگان، تعیین تکلیف می شوند.
    بر این اساس، با پایان مرحله دوم، 90 درصد از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف خواهند شد.

    برچسب ها