عصر خودرو

رئیس کل بانک مرکزی؛

بازار ارز با ثبات است

عصر بازار- رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بازار ارز از وضعیت با ثبات و پایداری برخوردار است، گفت:در شرایط موجود، هیچ عاملی نمی تواند تاثیر مهم و معنی داری در شرایط باثبات بازار ارز داشته باشد.

بازار ارز با ثبات است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، لی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی طی پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: بازار ارز از وضعیت با ثبات و پایداری برخوردار است و در شرایط موجود هیچ عاملی نمی تواند تاثیر مهم و معنی داری در شرایط با ثبات بازار ارز داشته باشد و اگر قرار باشد تزلزلی در ثبات و آرامش این بازار ایجاد شود در روزهای هیجانی قبل از انتخابات قاعدتا زمینه بروز بیشتری دارد که خوشبختانه در همین روزها نیز مانند سال های اخیر شاهد استمرار  آرامش و ثبات در اقتصاد و بازار هستیم. 

    سیف تاکید کرد: رویکرد حرفه ای بانک مرکزی و توجه به مبانی و مفاهیم اقتصاد مقاومتی موجب پایداری آرامش و ثبات مثال زدنی در اقتصاد و بازار ارز (حتی پس از افت شدید قیمت نفت در سالهای اخیر) شده و به دستاوردی مهم و غیر قابل انکار در اقتصاد کشور مبدل گردیده است. بانک مرکزی به عنوان متولی قانونی  بازار ارز در آینده نیز با استمرار رویکرد حرفه ای خود مقتدرانه از ثبات و آرامش این بازار دفاع خواهد کرد و به مردم عزیز اعلام میدارد که در این خصوص  جای هیچگونه نگرانی نیست.

    برچسب ها