عصر خودرو

همراهی بازار سکه با اونس و دلار

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته (سه شنبه) در بورس کالای ایران به ۹ هزار ۱۲۷ قرارداد و ارزش آن به یک هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز معاملاتی قبل رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرد چراکه در این روز حجم معاملات ۷ هزار و ۸۰۳ قرارداد ثبت شده بود .

همراهی بازار سکه با اونس و دلار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ،  در چهارمین از روز هفته جاری، بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر رشد بهای اونس در بازارهای جهانی و نوسان نرخ دلار قرار گرفت.

    روز سه شنبه، فضای بازار ارز در ساعات ابتدایی تفاوت چندانی با روزهای قبل نداشت، ولی از ساعت یک بعدازظهر میزان نوسانات افزایش یافت، بر همین اساس سررسید های بازار آتی نیز تحت تاثیر این افت و خیزها روند متفاوت قیمتی را تجربه کرد.

    به این ترتیب در معاملات دیروز از هر 6 سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا 5 سررسید با روند صعودی و سررسید شهریور با افت قیمت رو به رو شد.

    از طرفی دیروز سکه تمام بهار آزادی در بازار نقدی با افزایش 2 هزار تومانی به قیمت یک‌ میلیون و 216 هزار تومان معامله شد. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های 652 هزار تومان و 371 تومان به فروش رسید

    برچسب ها