عصر خودرو

اعلام آمادگی صندوق ضمانت دانمارک برای طرح‌های معدنی ایران

عصر بازار: دفتر نمایندگی شرکت "اف ال اسمیت" یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعتی جهان در آینده نزدیک در تهران بازگشایی می‌شود.

اعلام آمادگی صندوق ضمانت دانمارک برای طرح‌های معدنی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایمیدرو، شرکت اف ال اسمیت (FLSMIDTH) که در دوران تحریم نیز فعالیت خود را در ایران ادامه داده، تمایل زیادی برای گسترش همکاری‌ها با ایران برای انتقال تکنولوژی دارد.

    شرکت مذکور با شرکت احداث صنعت (تابعه ایمیدرو) یادداشت تفاهمی امضا کرد که مطابق آن، آموزش و انتقال دانش فنی در زمینه معدن و سیمان انجام خواهد شد.

    در این حال مهدی کرباسیان رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: صندوق ضمانت دانمارک اعلام کرده برای تامین مالی پروژه‌های مربوط به واحدهای معدنی ایران، مجوزهای لازم را صادر خواهد کرد.

    او گفت: مدیرعامل شرکت اف ال اسمیت نیز اعلام کرده که در بخش صنعت سیمان تمایل دارد از ایران برای ایجاد یک مرکز توزیع در منطقه کمک بگیرد و در این زمینه نیاز به شریک ایرانی دارد.

    کرباسیان افزود: شرکت اف ال اسمیت تلاش دارد تا ظرفیت پروژه های خود در ایران را تا 10 برابر افزایش دهد زیرا که به اعتقاد مدیران شرکت مذکور ایران می‌تواند به عنوان مرکز تولید و توزیع سیمان به کشورهای منطقه در نظر گرفته شود.

    او با بیان اینکه شرکت یاد شده برای گسترش همکاری‌های خود با ایران دوره های آموزشی برگزار خواهد کرد، گفت: نخستین دوره آموزشی با حضور اساتید اروپایی و با شرکت 34 نفر از علاقه‌مندان شرکت های سیمانی کشور از 11 تا 16 مهر ماه جاری در ایمیدرو برگزار شد.

    بنا بر این گزارش، شرکت اف ال اسمیت شرکت چندملیتی متشکل از کشورهای دانمارک، آلمان و انگلیس است که در سال 1882 تاسیس شد و علاوه بر سیمان در حوزه های زغال سنگ، مس، طلا و سنگ‌آهن فعالیت می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها