عصر خودرو

آغاز ثبت آمار و اطلاعات تولیدکنندگان محصول جو در آذربایجان غربی

عصر بازار- مدیر تنظیم بازار نهاده ها و محصولات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ نفر رابط ، آمار و اطلاعات تولیدکنندگان جو در شهرستان های استان را به منظور خرید تضمینی جو در بورس کالا در سامانه ثبت نام اطلاعات کشاورزان ثبت می کنند.

آغاز ثبت آمار و اطلاعات تولیدکنندگان محصول جو در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران ، احمد دهقان با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای حمایت از کشاورزان، شفاف سازی معاملات، و برآورد قیمت عادلانه که با مشارکت سازمان بورس کالای کشور و وزارت جهاد کشاورزی در کل کشور اجرایی شده و در استان ما نیز ادامه دارد.

    وی با اشاره به فرا رسیدن آغاز برداشت محصول جو در استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و به منظور تسریع در ساماندهی و خرید به موقع و تضمینی جو از کشاورزان، هماهنگی لازم با استفاده از تمامی ظرفیت های آموزشی، ترویجی، سخت افزاری، سیلو و انبارها صورت گرفته است.

    دهقان افزود: سامانه ورود و ثبت نام اطلاعات کشاورزان (قیمت تضمینی جو) به آدرس www.Farmers.ime.co.ir طراحی و در اختیار کشاورزان قرار دارد تا با وارد کردن کد ملی به عنوان رمز و شماره همراه رابط بدون صفر بعنوان گذر واژه (پسورد)، این امکان را داشته باشند تا به آموزش های مرتبط دست یابند.

    مدیر تنظیم بازار نهاده ها و محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: اجرای طرح قیمت تضمینی جو در بورس کالا باعث می شود تا معاملات سنتی و وقت گیر به سمت بازاری مدرن و قانونمند حرکت کرده، دست واسطه ها و دلالان سودجو در این زمینه کوتاه شده و تسریع در اصل قیمت تضمینی محصول برای کشاورزان وکاهش بار مالی دولت را شاهد باشیم .

    برچسب ها