عصر خودرو

تالار منطقه ای یزد برگزار کرد:

سیمنار آموزشی روشهای تأمین مالی از طریق بازار سرمایه

عصر بازار- تالار منطقه ای یزد با همکاری کارگزاری بانک کشاورزی به منظور بهره برداری نهادهای سرمایه پذیر استان از ظرفیت های بازار سرمایه، اقدام به برگزاری سیمنار آموزشی روشهای تأمین مالی از طریق بازار سرمایه کرد.

سیمنار آموزشی روشهای تأمین مالی از طریق بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تالار منطقه ای یزد،  این سمینار مورخ  21 اردیبهشت در سازمان برنامه و بودجه استان یزد با حضور قریب 100نفر از  مدیران و فعالان اقتصادی  از بخش های خصوصی و دولتی این استان برگزار شد.

    براساس این گزارش در سیمنار آموزشی "روشهای تأمین مالی  از طریق بازار سرمایه"  انواع روشهای تأمین مالی در بازار سرمایه  اعم از انتشار صکوک اجاره، مرابحه، اوارق سلف موازی استاندارد، تأسیس صندوق پروژه، تأسیس صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان، پذیرش ایده در بازار دارایی فکری و بازار شرکت های کوچک و متوسط معرفی شد.

    لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری، در هر فصل یک همایش ویژه با همکاری کارگزاران و سایر نهادهای مالی فعال و  اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن استان برگزار خواهد شد

    همچنین مزیت های پذیرش شرکت ها در بورس و پذیرش کالاهای آنها در بورس کالای ایران را برشمرده شد.

    شایان ذکر است هدف از برگزاری این سمینار معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های بورس تهران و بهره برداری نهادهای سرمایه پذیر استان از ظرفیت های بازار سرمایه  می باشد.

    برچسب ها