عصر خودرو

سایه احتیاط بر سر گروه خودرو

عصر بازار- امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، گروه خودرو با حمایت حقوقی متعادل و سبز بود و شاخص گروه با رشد ۱۵۱ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۹۹۷ واحد قرار گرفت.

سایه احتیاط بر سر گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، در این روز سهامداران تعداد 129 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 17.3 میلیارد تومان در 8.7 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    نماد خساپا امروز هم با حجم 59 میلیون و ارزش 7.9 میلیارد تومان صدر نشین گروه در حجم و ارزش معاملات بود، این سهم با رشد حدود 1 درصدی در قیمت 132.6 تومان به کار خود پایان داد، حقوقی سایپا امروز 18.8 میلیون خریدار و 3 میلیون فروشنده بود.

    در طرف دیگر، نماد خودرو با افت 0.4 درصدی در حاشیه صفر منفی و قیمت 278 تومان قرار داشت، حقوقی خودرو 3.8 میلیون خریدار و 1.4 میلیون فروشنده بود.

    در این جو متعادل، دو نماد خمهر و خفنر صف خرید داشتند، خفنر مثل روزهای قبل با رشد 5 درصدی صف سبکی در قیمت 493.6 تومان معاملاتی تشکیل داده بود، خمهر نیز در قیمت 162 تومان و حوالی مثبت کامل صف کوچکی داشت.

    نمادهای خریخت و خوساز با رشد به ترتیب 4.5 و 3 درصدی نیز جزو سبزترینهای گروه بودند، مابقی در حوالی صفر مثبت یا منفی و یا نهایتا در حاشیه 2 درصد مثبت و 1 درصد منفی بودند.

    امروز ، نماد خکاوه به دلیل تعدیل با اهمیت بودجه متوقف شد، آخرین قیمت سهم قبل از توقف در 101 تومان قرار داشت.

    در پایان گفتنی است، در گروه خودرو نماد سایپا به عنوان لیدر پس از برخورد به حمایت 120 تومانی رشد خوبی کرد و حالا مقاومت 144 و 168 تومانی را پیش رو دارد، از طرفی به دلیل قرار دادهای پسا برجام با گروه خودرویی از منظر بنیادی نیز انتظار رشد قیمتی به سمت نقاط مقاومتی از سهام لیدر و کل گروه می رود.

    لذا گروه خودرو منتظر مشخص شدن نتیجه انتخابات است و هنوز در فضای نا اطمینانی با احتیاط و ملایم شروع به حرکت کرده است.

    برچسب ها