عصر خودرو

ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند مشترک ایرانی-کره‌ای

عصر بازار- مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از سرمایه‌گذاری با یک شرکت کره ای به منظور ایجاد هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند مشترک ایرانی-کره‌ای
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با مسئولات یک شرکت کره‌ای در ارتباط با مواردی همچنون حوزه تجارت الکترونیک، سرمایه گذاری مشترک در هایپرمارکت‌ها، توسعه فروشگاه‌های زنجیره ای کوچک و توسعه تولید محصولات کره‌ای در ایران با اولویت ارتقای تولید داخلی و ملی، امروز چهارشنبه تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندند.

    در این نشست گلزاده کرمانی، مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه ایمارت یکی از شرکت های اصلی و بزرگ خرده فروشی کره جنوبی در ارتباط با تجارت الکترونیک و توسعه فروشگاه های زنجیره ای و نیز هایپر مارکت‌ها است، اظهار کرد: قرار است این تعامل مشترک بین طرفین در ارتباط با انتقال دانش و تجربه تجارت الکترونیک در خاورمیانه و سرمایه گذاری های مشترک در حوزه هایپر مارکت انجام شود.

    وی افزود: مذاکراتی در چند ماهه آینده صورت خواهد گرفت تا تیم‌های کاری طرفین در زمینه های مختلف به منظور همکاری تعامل داشته باشند. علاوه بر این ما در حوزه  صادرات کالا نیز فعالیت خواهیم کرد. هر چند هنوز میزان سرمایه گذاری ها مشخص نیست، اما اولویت کاری با توسعه تجارت الکترونیک هایپر مارکت ها و عمده فروشی ها است.

    مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در مورد شرکت ایمارت نیز خاطر نشان کرد: آنها یک شرکت کره ای هستند که با بسیاری از شرکت های خارجی رقابت دارند و حتی از برخی آنها پیشی گرفته اند.

    گلزاده کرمانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا فروشگاه رفاه برنامه‌ای برای ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در کره دارد؟ گفت: باید قبول داشته باشیم که هنوز به این سطح از شرایط نرسیده ایم اما قصد داریم در حوزه هایپر مارکت ها و ایجاد فروشگاهی هایی با برند مشترک رفاه و ایمارت سرمایه گذاری کنیم.

    به گفته مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه، توجه به توسعه بازار سرمایه در ایران مد نظر کره‌ای هاست و قرار است در زمینه های مختلف به منظور توسعه فروشگاه‌ها تلاش کنیم.

    در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت ایمارت نیز اظهار کرد: ما سابقه زیادی در کره جنوبی داریم و قرار است همکاری خوبی بین ایمارت و رفاه صورت گیرد.

    وی ایران را بازار بزرگ و جذابی دانست و گفت: شباهت ها و تفاوت های زیادی در دو کشور وجود دارد و باید به فاصله ایجاد شده توجه شود و ما برای همکاری با رفاه تمرکز کرده ایم.

    برچسب ها