عصر خودرو

حضور سازمان بورس در چهل و دومین نشست سالانه آیسکو – جامائیکا

عصر بازار- چهل و دومین نشست سالانه سازمان بین المللی کمیسیون بورس‌های اوراق بهادار (آیسکو) به میزبانی جامائیکا و با حضور نمایندگان ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار سومین روز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حضور سازمان بورس در چهل و دومین نشست سالانه آیسکو – جامائیکا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، این نشست تا تاریخ 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد و دومین حضور نمایندگان سازمان در اجلاس آیسکو به عنوان عضو پیوسته این نهاد بین‌المللی خواهد بود که در سایه برجام، و عضویت سازمان بورس در این نهاد مهم بین‌المللی اتفاق افتاده است.

    بر اساس این گزارش، در روز اول این نشست ملاقاتی بین دکتر عراقچی، معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر فلاح پور،مدیر پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی و دکتر بیژنی، جانشین رییس سازمان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و پل اندروز، دبیرکل آیسکو و معاونین وی برگزار شد.

    در این جلسه دبیرکل آیسکو از حضور سازمان در این نشست ابراز خرسندی کرد و همچنین زمینه‌های همکاری و کسب تجربیات بین‌المللی مورد بحث واقع شد.

    سازمان بورس در همین روز در نشست «کمیته منطقه‌ای آفریقا / خاورمیانه» و نیز «کمیته مشورتی اعضای پیوسته» شرکت خواهد کرد.

    در این اجلاس همچنین کارگاه‌های قانون گذاری و آموزشی برگزار خواهد شد. گفتنی است سازمان بورس و اوراق بهادار عضو «کمیته منطقه‌ای آفریقا / خاورمیانه» و «کمیته بازارهای رشد و نوظهور» است.

    علاوه بر دیدار با دبیرکل آیسکو، دیدارهایی با نهادهای ناظر بازار سرمایه کشورهای آلمان، یونان، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، کبک کانادا و نیز بریتانیا با هدف ارتقای سطح روابط همکاری دوجانبه و همچنین ارتقای عضویت سازمان بورس از وابسته به عادی ترتیب داده شده است.

    برچسب ها