عصر خودرو

تکلیف مشمولان سهام عدالت که شماره شبای اشتباه داده‌اند چیست؟

عصر بازار- شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تایید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

تکلیف مشمولان سهام عدالت که شماره شبای اشتباه داده‌اند چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تایید نرسیده باشد، به شماره‌های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می‌شود.

    بر اساس این گزارش؛ بیشتر شماره‌های شبا بانکی تایید نشده مربوط به مشمولینی است که به جای ثبت شماره شبای حساب خود در سامانه سهام عدالت، شماره شبا شخص دیگری را وارد کرده اند.

    از ین رو در مصادیق فراوانی مشاهده شده که والدین یا شخص دیگری از طرف مشمول، به جای درج شبا بانکی شخص سهامدار مشمول، شبا بانکی متعلق به خود را در سامانه وارد کرده اند که منجر به تایید نشدن شبای بانکی در سامانه شده است.

    همچنین بنابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی از دیگر دلایل تایید نشدن شماره شبای بانکی، مسدود یا راکد بودن حساب بانکی مشمولان بوده است.

    بر این اساس، مشمولانی که پیامک تایید نشدن شبای بانکی را دریافت کرده اند باید با مراجعه به بانک از مسدود نبودن حساب خود مطمئن شوند و به هر حال یک شماره شبا بانکی معتبر به نام خودشان را در سامانه ثبت کنند.

    برچسب ها