عصر خودرو

گروه خودرو چشم انتظار نتیجه انتخابات

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، گروه خودرو جو بهتری نسبت به روزهای سابق داشت و شاخص مقداری رشد کرد ولی در پایان بازار با افت ۱۸ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۷۸۱ واحد ایستاد.

گروه خودرو چشم انتظار نتیجه انتخابات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این روز سهامداران تعداد 99.6 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش 13.2 میلیارد تومان در 7.9 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نمادهای بسیاری در حوالی صفر منفی بودند که در این میان به خساپا، خودرو، خزامیا، خکاوه،خاذین، ورنا، خریخت و خمحرکه اشاره کرد.

    در طرف مقابل 3 نماد خموتور، خزر، خدیزل و خشرق در حوالی صفر مثبت قرار داشتند، نمادهای خپارس، خاور و خنصیر در حاشیه 1 درصد منفی و نمادهای ختوقا، خبهمن و خمهر در حاشیه 2 درصد منفی بودند.

    خرینگ، خکار، خوساز و ختور رشد 1 درصدی و نمادهای خفناور و ختراک رشد 2 درصدی را تجربه کردند، خچرخش نیز 3 درصد افزایش قیمت داشت.

    خفنر به عنوان سبزترین نماد گروه با رشد 5 درصدی در قیمت 489 تومان و با  قیمت پایانی 470 تومان مثل روزهای قبل صف خرید بود.

    در نقطه مقابل، نماد خلنت با افت تقریبا 5 درصدی در قمیت 275 تومان قرار داشت، قیمت پایانی این سهم 288 تومان بود.

    امروز خساپا در قیمت 130تومان با حجم 37 میلیون و ارزش معاملات ی5 میلیارد تومان صدرنشین گروه در حجم و ارزش معاملات بود، حقوقی سهم مجددا در نقش حامی ظاهر شد و با خرید نزدیک 21 میلیون از افت بیشتر سهم جلوگیری کرد.

    خودرو نیز در قمیت 278 تومان با خرید 4.8 میلیونی حقیقی به کار خود خاتمه داد، نمادهای خاور و خزامیا  نیز در قیمتهای جذاب 94 و 84 تومان قرار گرفتند.

    به نظر می رسد حقوقی گروه خودرو در تلاش است که سهام نمادهای اصلی گروه را از سقوط به زیر حمایت حفظ کند ولی زمان عبور سهم از مقاومت نیز اقدام به عرضه آبشاری می کند، در هر صورت شواهد نشان می دهد این وضعیت خودرویی ها چندان دوام نخواهد داشت و رالی گروه به زودی پس از انتخابات استارت خواهد خورد.

    برچسب ها