عصر خودرو

آغاز پیش ثبت نام استارتاپ‌­ها در الکامپ بیست و سوم از فردا

عصر بازار- استارتاپ‌ های علاقه مند به حضور در سالن الکام استارز می‌توانند از فردا سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه پیش ثبت‌نام کنند.

آغاز پیش ثبت نام استارتاپ‌­ها در الکامپ بیست و سوم از فردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اعلام این خبر، گفت: در الکامپ بیست و یکم 80 استارتاپ با حمایت کامل سازمان به نمایشگاه آمدند پس از آن در الکامپ بیست و دوم 250 استارتاپ موفق به حضور در نمایشگاه الکامپ شدند؛ این در شرایطی بود که بیش از 600 استارتاپ متقاضی حضور در سالن الکام ­استارز بودند که به دلیل محدودیت فضای اختصاص یافته به الکامپ نتوانستند به الکامپ بیایند.

    سعادت با تاکید بر اینکه امسال تمام فضای نمایشگاهی به الکامپ اختصاص خواهد یافت و هیچ نمایشگاهی همزمان با الکامپ برگزار نخواهد شد، گفت: بدون تردید سالنی بزرگ‌تر، با امکانات و کیفیت بهتر در اختیار الکام­استارز قرار خواهد گرفت.

    وی با اعلام اینکه یکی از بزرگترین سالن‌های نمایشگاه را به الکام استارز اختصاص خواهیم داد، گفت: سالن الکام استارز طبق روال دو سال گذشته با حضور کسب و کارهای نوپا، سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) و شتابدهنده ها برپا خواهد شد. حمایت سازمان نیز همچنان طبق روال سالهای گذشته موجود است، اما مبلغ اندکی جهت جلب مشارکت کسب و کارهای نوپایی که در فعالیت خود جدی هستند از آنها اخذ خواهدشد.

    وی در خصوص طرح سازمان برای یاری رساندن به استارتاپها برای یافتن منابع مالی، افزود: تغییراتی در مدل ارائه سخنرانی استارتاپها پیش بینی شده است. فرصت سخنرانی ها در سال گذشته به صورت عام برگزار شد امسال قصد داریم این بخش را تقسیم بندی کنیم. برای مثال استارتاپهایی که میخواهند برای سرمایه گذاران خطرپذیر استارتاپ خود را معرفی کنند یا حتی فرصتی به شتابدهنده ها و سرمایه گذاران میدهیم تا استارتاپهای مورد نظرشان را برای سخنرانی اعلام کنند.

    کسب و کارهای نوپای علاقه مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و دو که 30 تیر ماه تا 2 مرداد ماه برگزار میشود، با مراجعه به سایت elecomstars.irannsr.org  می توانند، فرم های مرتبط را پر کرده و آمادگی خود را اعلام کنند.

    برچسب ها