عصر خودرو

معاملات فرابورس ۴۱۲ میلیارد ریالی شد

عصر بازار: ارزش معاملات امروز فرابورس ایران افزون بر ۴۱۲ میلیارد ریال رقم خورد.

معاملات فرابورس ۴۱۲ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در روز جاری 75 میلیون ورقه بهادار در 13 هزار و 650 نوبت به ارزش 412 میلیارد و 150 میلیون ریال در بازارهای فرابورس مورد معامله قرار گرفت.

    شاخص کل فرابورس امروز همانند روز گذشته با کمی افزایش در جایگاه 680 واحدی ایستاد.

    سهام قند شیروان با معامله 8 میلیون و 620 هزار سهم بیشترین حجم و پالایش نفت لاوان بیشترین ارزش معاملات فرابورسی را با رقم 31 میلیارد و 890 میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.

    در روز جاری، سهام کی بی سی، شمال شرق شاهرود و روی زنگان بیشترین افزایش قیمت و مینو شرق، اعتلا البرز و قاسم ایران بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.

    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، پگاه فارس، قند شیروان، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 3 میلیون و 580 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 75 هزار ورقه اجاره مخابرات در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    علاوه بر این، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن با کاهش قیمت مواجه و در بازه 603 تا 666 هزار ریال خرید و فروش شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها