عصر خودرو

پلی استایرن ها باز هم ارزان شدند؛

نزول قیمت های پایه محصولات پلیمری

عصر بازار- بررسی قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۷ و ۲۴ اردیبهشت ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

نزول قیمت های پایه محصولات پلیمری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افت قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به اکریلوبوتادین استایرن با 3.8 درصد کاهش است، این کالا از رقم 6 هزار و 650 تومان به 6 هزار و 397 تومان رسیده است.

    در رده بعدی افت قیمت ها، پلی استایرن مقاوم با 2.6 درصد افت قرار دارد، این کالا 69 تومان نسبت به هفته قبل کاهش قیمت داشت. پلی استایرن معمولی هم 2.6 درصد نسبت به هفته قبل ارزان شده است.

    پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی نیز با 2.3 درصد کاهش نسبت به هفته قبل روبه رو شده است. این کالاها به ترتیب 90 و 94 تومان ارزان شده اند.

    پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی و SB نیز با 1.3 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته روبه رو شده اند. پلی اتیلن سبک فیلم هم با 1.4 درصد کاهش نسبت به هفته قبل روبه رو شده است، این کالا از رقم 4 هزار و 305 تومان به 4 هزار و 245 تومان رسیده است.

    در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز 0.7 درصد نسبت به هفته قبل کاهش نرخ داشتند. پلی اتیلن سبک خطی هم با 1 درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شده است. این کالا 45 تومان نسبت به هفته پیش ارزان شده است.

    همچنین پی وی سی ها هم با 0.2 درصد کاهش نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، به طوری که گرید 57 و 70 به میزان 9 تومان، گرید 60 به میزان 8 تومان کاهش قیمت داشتند. گرید 65 هم با0.5 درصد کاهش نسبت به هفته قبل روبه رو شده است.

    در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری قیمت دلار با 0.3 درصد کاهش به رقم 3 هزار و 742 تومان رسید. هفته گذشته دلار با قیمت 3 هزار و 752 تومان در محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی لحاظ شده بود.

    برچسب ها