عصر خودرو

گروه خودرو از تب و تاب افتاد

عصر بازار- امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، گروه خودرو متعادل و منفی بود و شاخص گروه با افت ۲۹۲ واحدی معادل ۱.۵ درصد در مدار ۱۸ هزارو ۹۵۱ واحد قرار گرفت.

گروه خودرو از تب و تاب افتاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 203 میلیون سهام و حق تقدم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 26 میلیارد تومان را در 13 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    امروز نماد خساپا با وجود حمایت حقوقی نزدیک 3 درصد افت قیمتی داشت، لذا در قیمت 129 تومان متعادل و منفی به کار خود پایان داد، خساپا با 79 میلیون حجم به ارزش 10 میلیارد تومان صدر نشین در حجم و ارزش معاملات گروه بود.

    نماد خودرو نیز در حاشیه 2 درصد منفی و قیمت 275 تومان قرار گرفت، خکاوه در حاشیه منفی کامل صف فروش 1.5 میلیونی در قیمت 105 تومان داشت، خشرق نماد دیگری بود که صف فروش سبکی در قیمت 250 تومان با افت 4 درصدی قیمت تجربه کرد.

    امروز خرید حقوقی خپارس نیز قابل توجه بود، علی رغم خرید 15 میلیون نماد خپارس توسط حقوقی، این نماد با افت 3.7 درصدی در قمیت 105 تومان قرار گرفت.

    نمادهای بسیار دیگری از جمله خچرخش،خریخت، خوساز، ورنا، خگستر، خوساز و خاور نیز در حاشیه 4 درصد منفی قرار داشتند ولی صف فروش نشدند.

    علی رغم جو منفی گروه نماد خفنر هچنان با صف خرید خود یکه تاز بود، این نماد در قیمت 478 تومان صف سبکی با رشد تقریبا 5 درصدی داشت.

    هیجان گروه خودرو خیلی زود  فروکش کرد و نمادهای اصلی سهم توانایی عبور از مقاومت هایشان را نداشتند، به نظر می رسد طی هفته جاری نمادهای گروه در کف قیمتی قرار بگیرند و بعد از انتخابات دوباره سبز شوند.

    برچسب ها