عصر خودرو

در فروردین ماه رقم خورد:

بیش از ۳۱ درصد ارزش کل معاملات در اختیار معاملات برخط

عصر بازار- در اولین ماه سال جاری، تعداد ۱۲۸۷۳میلیون سهم به ارزش ۲۳۴۲۹ میلیارد ریال از طریق معاملات الکترونیکی مبادله شده است که به ترتیب حدود ۱۳ / ۳۹ و ۲۱ / ۳۱ درصد از کل معاملات را شامل می شود.

بیش از ۳۱ درصد ارزش کل معاملات در اختیار معاملات برخط
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس تهران، در فروردین ماه، بیشترین ارزش معاملات را بین تالار های منطقه ای به ترتیب،  تالار منطقه ای کیش با مبادله 2605میلیارد ریال ، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله 1298 میلیارد ریال، تالار منطقه ای مشهد با مبادله 1018 میلیارد ریال، و تالار منطقه ای تبریز با مبادله 819 میلیارد ریال به نام خود ثبت کردند.

    لازم به ذکر است در بازار اوراق بدهی از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه،  تعداد 4 میلیون برگه به ارزش 4240 میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفته است.

    این درحالی است که در اولین ماه  سال جاری،  تعداد 45 میلیون واحد از صندوق  های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 502 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با 58 درصد و 61 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال 95 همراه شد.

    طی فروردین ماه در بازار اوراق تبعی تعداد 327 میلیون ورقه به ارزش 400 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاکلات این اوراق نسبت به فروردین 95 بیش از 18 هزار درصد افزایش را نشان می دهد.

    برچسب ها