عصر خودرو

بیش از ۱۳ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

عصر بازار- مدیر بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته ۱۳ میلیون و ۹۲۴ هزار و۸۸۵ سهم و حق تقدم به ارزش بیش از۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از میان ۹۱شرکت داد و ستد کرد.

بیش از ۱۳ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان معامله شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سوگل هیراد روز پنجشنبه اظهار داشت: 62 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 33درصد به فروش اختصاص داشته است.
    وی شمار کدهای معامله شده جدید را 31 عدد ذکر کرد و گفت: گروه صنعتی کاغذی پارس به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.
    وی افزود: شرکت های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد کاغذ پارس، نورد الومنیوم، سرمایه گذاری سایپا و کارتن ایران بوده است.
    بورس منطقه ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.
    تالار بورس استان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.
    این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

    برچسب ها