عصر خودرو

سه طرح صنعتی با مشارکت ایدرو درچهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

عصر بازار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از اجرای سه طرح صنعتی با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در استان خبر داد.

سه طرح صنعتی با مشارکت ایدرو درچهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، سید نعیم امامی 20 اردیبهشت‌‎ماه در شورای هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های اکتشافی انجام شده در سنوات اخیر نویدبخش وجود ذخایر معدنی مطلوبی از کانسارهای فلزی و عناصر کمیاب در استان است.

    وی از اجرای سه طرح صنعتی با مشارکت ایدرو در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر رایزنی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انجام شده است.

    امامی با اشاره به اینکه تاکنون هشت فرصت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی شده است، تصریح کرد: ایدرودر طرح‌های صنعتی و خصوصی به ترتیب مشارکت 49  و 51 درصدی داشته است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به وجود 186 معدن دارای پروانه بهره‌برداری در استان، تصریح کرد: این معادن شامل،  معدن سنگ تزیینی و نما،  معدن سنگ لاشه ساختمانی،معدن سنگ گچ،معدن سیلیس،  معدن آرزلیت و بوکسیت و  معدن تولید مواد اولیه سیمان است.

    وی با اشاره به شناسایی گلوگاه‌های اقتصادی و رفع موانع تولید کارخانه‌ها، تصریح کرد: با تعامل با مسئولان و بانک‌های استان گره‌های اقتصادی در کارخانه رفع شده است.

    امامی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای انجام طرح‌های پتروشیمی بروجن، کارخانه  دولومیت، پلی اتیلن سنگین و سیمان حمایت‌های ارزنده‌ای داشته است.

    برچسب ها