عصر خودرو

صادرات فرآورده‌های نفتی پس از برجام پایدار شد

عصر بازار- یک عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: روند صادرات فرآورده‌های نفتی پس از برجام پایدار شد، در سالی که گذشت توانستیم به صورت مستقیم تجارت و وجوه خود را وارد کشور کنیم.

صادرات فرآورده‌های نفتی پس از برجام پایدار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شانا، ناصر شهریاری، عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این‌که روند صادرات فرآورده‌های نفتی پس از برجام پایدار شد، گفت: تعامل دولت یازدهم با واحدهای صادرکننده فرآورده‌های نفتی بسیار اثربخش است، بخشنامه‌ها در زمینه تولید در این دوره اصلاح شد و وقتی از سوی خانه صنعت و معدن هر جلسه‌ای تشکیل می‌شد، به‎طور حتم اتفاق مثبتی در باره موضوع جلسه رخ می‌داد.

    وی افزود: در سالی که گذشت توانستیم به صورت مستقیم تجارت کنیم و با این که هنوز گشایش ال سی مشکل است توانستیم وجوه خود را وارد کشور کنیم.

    این عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با تاکید بر این‌که ارتباط دولت در زمینه تولید و صنعت بسیار مثبت بوده است، تصریح کرد: این دولت، بسیاری از چالش‌های حوزه صنعت را برطرف کرده است، اگر تحول در طرح‌های زیربنایی نیز سرعت گیرد مابقی چالش‌ها حل و شکوفایی اقتصادی در کشور بیش از پیش قابل مشاهده خواهد بود.

    برچسب ها