عصر خودرو

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت بانک شهر از شهرداری های کشور گفت: این بانک در فعالیت های غیر اقتصادی به ویژه در توسعه برنامه های فرهنگی نیز پیشگام بوده که این اقدامات قابل قدردانی است.

بانک شهر پیشگام در توسعه برنامه های فرهنگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، صدیف بدری با بیان این که همه شهرداری های کلانشهرها سهامدار این بانک هستند، گفت: شکل گیری بانک  شهر منجر به توسعه شهرها شده است و یکی از دستاورهای خوب این بانک،  فعالیت های آن در زمینه های غیر اقتصادی همچون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های استانی بوده است.
    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پیشگامی بانک شهر در توسعه برنامه های فرهنگی جای قدردانی دارد، تصریح کرد: امیدواریم که این حضور مثمرثمر در زمینه ارتقا فرهنگ کتاب خوانی در میان شهروندان با تسهیل گری های بانک شهر ادامه یابد.
    نماینده مردم شهرستان های  اردبیل و نمین و نیر در مجلس دهم یکی دیگر از اقدامات خوب بانک شهر در شهرها را آماده سازی زیرساخت های برگزاری برنامه های فرهنگی دانست و افزود: هر اقدام فرهنگی که در جامعه انجام شود قابل قدردانی است، به ویژه اگر از سوی بانک ها و بنگاه های اقتصادی صورت گیرد و از همین رو بانک شهر می تواند الگوی سایر بنگاه های اقتصادی در این زمینه باشد.

    برچسب ها