عصر خودرو

ضرر مالی در انتظار برند فولکس واگن

عصر بازار: برند خودرو سواری فولکس واگن که هزینه عمده پیامدهای تقلب این گروه خودروسازی در تست‌های آلایندگی دیزلی را بر دوش گرفته است، احتمالا امسال دچار ضرر می‏شود.

ضرر مالی در انتظار برند فولکس واگن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، حدود پنج میلیون دستگاه از 11 میلیون خودروی دیزلی که در سراسر جهان مجهز به نرم‌افزار تقلب کننده در تست‌های آلایندگی هستند، متعلق به برند فولکس واگن هستند. این نرم‌افزار به شکلی طراحی شده تا در تست‏های آلایندگی تقلب کند.

    یک منبع آگاه به رویترز اظهار کرده عمده این هزینه‏ها درحساب‌های فولکس واگن که برند اصلی این گروه خودروسازی است، ثبت می‏شود. مجله آلمانی اشپیگل از ضرر احتمالی در فروش و درآمد برند فولکس واگن خبر داده با این‌همه این خودروساز حاضر به اظهارنظر در این باره نشده است.

    بزرگ‌ترین بحران تجاری در تاریخ 78 ساله فولکس واگن بیش از یک سوم از ارزش بازار این خودروساز کاسته و مدیرعامل باسابقه این شرکت را ناچار به کناره‌گیری از سمت خود کرده و تحقیقاتی را در سراسر جهان به راه انداخته است. م

    ارتین شولتز، رئیس پارلمان اروپا اخیرا اظهار‌کرده‌است رسوایی فولکس واگن به اقتصاد آلمان ضربه سختی خواهد زد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها