عصر خودرو

سازمان خصوصی سازی خبر داد:

نحوه دریافت شماره حساب شبا، برای ارائه به سامانه سهام عدالت

عصر بازار- در صورتی که دارندگان سهام عدالت دارای یک حساب بانکی نزد یکی از بانکها یا موسسات مالی و اعتباری کشور باشند، برای دریافت شماره شبا بانکی حساب خود نیازی به افتتاح حساب جدید نخواهند داشت.

نحوه دریافت شماره حساب شبا، برای ارائه به سامانه سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در صورتی که دارندگان سهام عدالت دارای یک حساب بانکی نزد یکی از بانکها یا موسسات مالی و اعتباری عضو شبکه شتاب کشور باشند، برای دریافت شماره شبا بانکی حساب خود به هیچ عنوان نیاز به افتتاح حساب جدید نیست.

    بر این اساس فقط کافی است مشمولان شماره شبا بانکی مربوط به حساب فعلی خود را از بانک دریافت و در سامانه سهام عدالت ثبت کنید و به دنبال افتتاح حساب جدید نباشند.

    بنابر اعلام سازمان خصوصی‌سازی، مطابق آمار دریافتی از ثبت شبا بانکی اقشار مختلف مردم، تا کنون کارکنان خدوم دستگاه های اجرایی کشور و خانوارهای معزز آنان در شهرستانها و استانها مشارکت کافی در ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت را نداشته اند.

    از این رو ضمن دعوت از این عزیزان، شایسته است این قشر از اقشار محترم مشمول سهام عدالت با اطلاع لازم از ابعاد گوناگون و منافع طرح ساماندهی سهام عدالت نسبت به ثبت شماره  شبا بانکی خود و خانوارشان اهتمام بیشتری داشته باشند.

    گفتنی است؛ بهره مندی از سود سهام عدالت در سال 1396 مستلزم ثبت شبا بانکی در سامانه سهام عدالت است.

    برچسب ها