عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مپنا خبر داد:

اجرای بیش از ۵۰ میلیارد دلار پروژه از سوی مپنا

عصر بازار- عباس علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا در آیین امضای تفاهم‌نامه مطالعاتی میدان‌های منصوری و آب تیمور با شرکت ملی نفت ایران از اعتماد این شرکت به مپنا سپاسگزاری کرد و گفت: امیدواریم که شرکت مپنا بار دیگر بتواند در توسعه و آبادنی کشور سهمی درخور داشته باشد.

اجرای بیش از ۵۰ میلیارد دلار پروژه از سوی مپنا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شانا، وی با اشاره به این که شرکت مپنا تا به امروز بیش از 50 میلیارد دلار پروژه انجام داده است، افزود: این شرکت فعالیت‌های زیادی به‌ویژه در فازهای پارس جنوبی چه در بخش‌های یوتیلیتی و چه در کنسرسیوم‌ها داشته است.

    مدیرعامل شرکت مپنا ادامه داد: امروز این شرکت به عنوان یک ارائه کننده راه حل جامع برای پرورژه‌ها حاضر شده است. مهمترین ویژگی مپنا این است که با ایجاد سازوکارهایی در بازار سرمایه توانسته با جمع آوری سرمایه اندک مردم، آنها را در پروژه های عظیم به‌کار ببرد.

    وی با بیان این که در حال حاضر شرکت مپنا در خارج از کشور از جمله عراق نزدیک ٢ میلیارد دلار سرمایه گذاری پروژه هایی مشابه این ٢ میدان را در دست اجرا دارد، اظهار کرد: امروز شرکت ها باید بتوانند با ارائه راه حل جامع یعنی از طراحی، تأمین سرمایه، تأمین تجهیزات، اجرای پروژه، بهره برداری و خدمات بهره برداری به عنوان یک راه حل جامع عمل کنند.

    علی آبادی، مپنا را سومین سازنده نیروگاهی به اعتراف مجامع بین المللی عنوان و تصریح کرد: این شرکت یک بنگاه استاندارد و ملی است.

    برچسب ها