عصر خودرو

طرح "باران حکمت" بطور رسمی رونمایی شد

عصر بازار: بانک حکمت ایرانیان با هدف ارتقای سطح معیشت و حفظ کرامت کارکنان ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران بطور رسمی از طرح "باران حکمت " رونمایی کرد.

طرح "باران حکمت" بطور رسمی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مراسم رونمایی از طرح "باران حکمت"  روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه،  با حضور مشاور عالی فرمانده کل آجا، ریاست اداره هفتم آجا،فرمانده پشتیبانی ستاد آجا ، معاونت نیروی انسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، مدیر عامل ،ریاست هیات مدیره ، معاونین و مدیران  بانک حکمت ایرانیان در شعبه مرکزی این بانک برگزار شد.

    مراحل تکاملی طرح "باران حکمت"
    در ابتدای این مراسم  سید جعفر موسوی مدیر اعتبارات بانک حکمت ایرانیان با ارایه گزارشی کوتاه از خدمات و بسته های تسهیلاتی  این بانک جهت رفاه کارکنان آجا  افزود: پایه و محور اساسی اعطای تسهیلات در بانک حکمت ایرانیان در راستای ایجاد رضایت در کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران است . ما نیز بر  همین اساس از زمان تاسیس این بانک تا کنون توانسته ایم در عقود مختلف تسهیلاتی اعم از قرض الحسنه ،فروش اقساطی ،جعاله و   مشارکت مدنی  به چیزی بالغ بر 253 هزار و 155 نفر از کارکنان محترم ارتش را تسهیلات اعطا نماییم.
    وی در ادامه در مورد روند اجرایی طرح باران حکمت اظهارداشت: بانک حکمت ایرانیان در پنجمین سال فعالیت خود با هدف حفظ کرامت و منزلت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران  با تجهیز پایگاه داده ها ،میزان تراکنش های مالی و اطلاعاتی و در نهایت سرعت و دقت مبادرت به اعطای تسهیلات  گروهی به صورت الکترونیکی به کارکنان ارتش نمود.
    موسوی  موفقیت در عملیات اجرایی این طرح را حاصل همکاری نزدیک بانک با ارتش دانست و با برشمردن محورهای این فرایند گفت: مدیریت اعتبارات بانک در مرحله اول مطالعه و تحقیق در مورد این طرح را در دستور کار خود قرار داد و به موجب آن فرایندهای سنتی اعطای تسهیلات خرد به کارکنان تحت یک سامانه و بستر کاملا" الکترونیکی تعریف گردید تا با حذف حضور متقاضیان به شعبه  با حفظ کرامت و شان کارکنان محترم آجا به این عزیزان تسهیلات لازم اعطا شود.
    وی افزود: ایجاد ماژول های تسهیلاتی یکی از پیچیده ترین و فنی ترین قسمت های اجرایی این طرح بود که با استفاده از ظرفیت ها ی فنی و تیم کارشناسی بانک و همچنین همکاری دوستانمان در اداره هفتم و دارایی ذی حساب  آجا تمامی زیر ساخت های لازم را در این خصوص ایجاد کردیم .
    مدیر اعتبارات بانک حکمت ایرانیان در ادامه اظهار داشت: اولین فایل اجرایی این طرح همزمان با میلاد امام رضا (ع)  و دومین فایل اجرایی  را در عید سعید غدیر خم  عملیاتی و در کمتر از یک ساعت بطور کاملا" مکانیزه  جمعا به 4 هزار و 849 نفر تسهیلات اعطا کردیم ، این در حالی است که امروز نیز  167 نفر به این آمار اضافه خواهند شد.
    بانک حکمت ایرانیان در مسیر توسعه
    در ادامه امیر سرتیپ دکتر رضا خرم طوسی مشاور عالی فرمانده کل آجا مزین شدن این طرح را با نام حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) را بسیار خردمندانه و متبرک دانست و خدمت رسانی در این زمینه را مایه خیر و برکت عنوان کرد و اظهار داشت: طرح باران حکمت در جهت حفظ شان و منزلت  کارکنان آجا طرحی بسیار ارزشمند محسوب می شود. از تمامی عزیزانی که در ساماندهی این طرح دخیل بوده اند تشکر و قدر دانی می کنیم و امیدواریم در آینده شاهد توسعه  و ایجاد اینگونه طرح ها در بانک حکمت ایرانیان باشیم.
    امیر پور حبیب ریاست اداره هفتم آجا از دیگر سخنرانان این مراسم بود وی نیز مزایای این طرح را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: در بسیاری از مواقع متقاضیان دریافت تسهیلات زحمت زیادی را  برای دریافت تسهیلات متحمل می شدند که به حمد الهی با ایجاد این سامانه در درجه اول قدمی در جهت رفاه و آسایش این عزیزان برداشته شد تا با صرفه جویی ، مدیریت زمان و حفظ کرامت بتوانند تسهیلات خود را از بانک حکمت ایرانیان دریافت کنند.
    اعتماد ، وجه تمایز  بانک حکمت ایرانیان
    سپس دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان جایگاه ارتش را در جامعه  والا و الهی دانست و ارزش خدمت رسانی به این ارگان را فراتر از حد ارزش های معنوی و الهی عنوان کرد وخاطر نشان ساخت: اعتماد یکی از مهمترین مواردی است که باید در هر سازمانی به خصوص سازمان های پولی و مالی  به آن توجه داشت ،  ما همواره  در بانک حکمت ایرانیان سعی نموده ایم این اعتماد را روز به روز توسعه دهیم ،  به گونه ای که اکنون بانک حکمت ایرانیان در حوزه بهداشت اعنباری  و مدیریت ریسک  نقدینگی در رتبه ممتازی نسبت به رقبای خود قرار دارد.
    وی افزود:بانک حکمت ایرانیان از زمان تاسیس تا کنون که در خدمت شما بزرگان هستیم ، همواره روند صعودی را در پیش گرفته است و تا جایی که امروز نه تنها بانکداری داخلی بلکه دستیابی به بانکداری  در حوزه های بین المللی را هدف خود قرار داده است . از همین رو  پیاده سازی شبکه ارزی ، اتصال به شبکه سوئیفت و ایجاد سیستم های  صرافی در کشور های همسایه موهبت های خدایی است که به تبرک نام ارتش و سهامداران  ارتشی نصیب این بانک شده است.گفتنی است در پایان این مراسم پس از واریز تسهیلات گروهی بصورت کاملا الکترونیکی از طریق طرح باران حکمت برای 167 نفر از کارکنان ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران  از ریاست و معاونت  اداره هفتم آجا، معاونت نیروی انسانی آجا،ریاست دارایی  و رییس دارایی تمرکزآجا  همچنین معاون اداره انفورماتیک آجا ،مدیر و کارشناس اعتبارات بانک حکمت ایرانیان  که  در راه اندازی  این طرح زحمات بسیاری  را ایفا نمودند با هدا لوح  تقدیر تشکر و قدردانی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها