عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه:

انتظار معامله‌گران در دو گروه پالایشی و خودرویی

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سهام همچنان در انتظار مشخص شدن رقابت های انتخاباتی است، عنوان کرد: با توجه به اخبار و شایعات منتشره در خصوص معامله عمده سهام سایپا و تمدید معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی داراییها سهام این گروه دچار نوسان زیادی گردیده است.

انتظار معامله‌گران در دو گروه پالایشی و خودرویی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمد کفاش پنجه شاهی ضمن بررسی آخرین وضعیت پالایشی های بورس گفت: با توجه به اخباری که از این صنعت به گوش می رسد، واکنش بازار و وضعیت معاملاتی شرکت های پالایشگاهی منوط به میزان تعدیل مثبت ناشی از تخفیف نرخ خوراک در 1395و برگشت برخی ذخایر آنها است البته زمان اعلام آن نیز عامل مهمی می باشد.

    مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام در مورد خودرویی ها نیز افزود: با توجه به اخبار و شایعات منتشره در خصوص معامله عمده سهام سایپا و تمدید معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی داراییها سهام این گروه دچار نوسان زیادی گردیده است. ضمن اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز می تواند بر شرکتهای این گروه تاثیر زیادی داشته باشد.

    وی با بیان اینکه شرایط کلی بازار همچنان تحت تاثیر انتخابات است، تصریح کرد: در شرایط حاضر تلاطم بازار تحت تاثیر مناظرات و اخبار ضد و نقیض انتخاباتی است. ضمن اینکه نزدیک شدن به فصل مجامع نیز عامل مهم و موثری بر بازار سرمایه به شمار می رود.

    برچسب ها