عصر خودرو

تب و تاب این روزهای "ثاژن"

عصر بازار- نماد شرکت سخت آژند خیلی آرام و چراغ خاموش به یکی از نمادهای پرمخاطب این روزها تبدیل شده است. سعی بر آن است فارغ از هرگونه سوگیری و پیشنهاد خرید و فروش صرفا نگاهی تحلیلی بر روند معاملات این سهم داشته باشیم.

تب و تاب این روزهای "ثاژن"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در 10 روز معاملاتی گذشته حدود 80 میلیون سهم که معادل با 20% شرکت می باشدمعامله و جابه جا شده است. این شرایط در حالی است که کل شناور سهم به گفته سایت TSE 36% می باشد و حجم معاملات روزهای اخیر چیزی معادل 60% کل شناور است.

    از دیگر سو شاهد خرید سهامدار عمده اصلی طی همین روزها هستیم. شاید بتوان افت قیمت زیاد سهم و رسیدن به محدوده 350- 380 را قرار گرفتن در شرایط مناسب قیمتی  دانست که علاقه مندان به خرید این نماد را ترغیب بیشتر کرده است. 

    همچنین نمی توان از مقاومت محدوده 380-390 سهم و از سوی دیگر پتانسیل رشد شارپ ان در صورت گذر از این مقاومت را در نظر نگرفت. نسبت قیمت به سود (P/E) سهم به گزارش تابلو در حدود 5 می باشد و با تصور تحقق بودجه شرکت پتانسیل سودسازی در حدود 70 تومان را خواهد داشت.

    دور از ذهن نیست پیش بینی بازده ای معقول و متناسب نسبت به ریسک اندک، برای سرمایه گذارانی که بازه 6 ماه تا یک سال را صبوری کنند.

    برچسب ها