عصر خودرو

ورق خودرویی ها یکباره برگشت

عصر بازار- امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، گروه خودرو که روزی منفی را شروع کرده بود و اکثر نمادها سرخ پوش بودند، در لحظات پایانی با صف خرید خساپا به یکباره تغییر فاز داد و شاخص گروه نهایتا با رشد ۱۹۱ واحدی معادل ۱ درصد در مدار ۱۸ هزار و ۶۰۷ واحد قرار گرفت.

ورق خودرویی ها یکباره برگشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 360 میلیون سهام و حق تقدم از  گروه خودرو به ارزش معاملاتی 45.6 میلیارد تومان در 21 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این بین نماد خساپا تاثیر 29 واحدی مثبت روی شاخص کل بورس گذاشت، امروز خساپا با صف خرید 41 میلیونی درآستانه مثبت کامل و قیمت 129.6 تومان به کار خود پایان داد، حقوقی خساپا علی رغم دیروز نردیک 70 میلیون خریدار و 30 میلیون فروشنده بود.

    خودرو در واکنش به نقطه حمایت خود، امروز درحاشیه 4 درصد مثبت و قیمت 282 تومان قرار گرفت، خپارس نیز در قمیت 108 تومان با رشد درآستانه مثبت کامل صف خرید بود که نهایتا مقداری از صف خود را عرضه کرد.

    نمادهای خاور و خزامیا هردو در حاشیه 2 درصد مثبت و قیمتهای 101 و 89.6 تومان به امروز پایان دادند.

    خفنر مثل روزهای قبل صف خرید داشت، این نماد با رشد قیمتی حدود 5 درصد در قمیت 447 تومان صف سبکی تشکیل داده بود.

    خدیزل نیز در قیمت 402 تومان و درآستانه مثبت کامل بود،در مجموع امروز به جز 7 نماد که متعادل و منفی بودند مابقی رشد قیمتی داشتند.

    در کل باتوجه به نسبت خریدار به فروشنده مناسب در گروه خودرو و حمایت حقوقی از لیدرهای گروه، گروه خودرو کم ریسک ارزیابی می شود، امروز خساپا در مرز شکسته شدن خط روند صعودی بود که بازیگردان به شرایط تکنیکی سهم واکنش نشان داد.

    امروز شرایط گروه خودرو به صورت هیجانی صعودی شد و نمادها به سمت سقف قبلی خود تا انتخابات حرکت خواهند کرد.

    برچسب ها