عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۲۶ میلیون ریال سود واگذاریهای "تاپیکو" در ماه گذشته

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۹۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال رسید.

کسب ۲۶ میلیون ریال سود واگذاریهای "تاپیکو" در ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 63 هزار و 379 میلیارد و 120 میلیون ریال و ارزش بازار 93 هزار و 298 میلیارد و 204 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 7 میلیارد و 811 میلیون ریال کاهش یافت و به 63 هزار و 386 میلیارد و 931 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ سه هزار و 63 میلیارد و 362 میلیون ریال کاهش معادل 90 هزار و 234 میلیارد و 842 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "تاپیکو" در دوره یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام ده 7 میلیارد و 822 میلیون ریال خریداری کرد.

    گفتنی است طی همین دوره این شرکت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 11 میلیون ریال و مبلغ 37 میلیون ریال واگذار و معادل 26 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها