عصر خودرو

حمایت از استارتاپ‌ها منجر به توسعه فعالیت‌های مکمل شود

عصر بازار- آرگون گفت: استفاده از توان استارتاپ‌ها می‌تواند منجر به بهبود کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.

حمایت از استارتاپ‌ها منجر به توسعه فعالیت‌های مکمل شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،عباس آرگون عضو اتاق بازرگانی تهران، با بیان اینکه حضور استارتاپ‌ها در اقتصاد کشور می‌تواند به افزایش ایده‌های نوین کمک کند، گفت: درصورتیکه بتوان از تکنولوژی روز دنیا و خدمات آن به نحو احسن استفاده کرد، به مرور زمان شرایط برای توسعه فعالیت‌های مکمل و بیزینس فراهم می‌شود.

    وی ادامه داد: باید از طریق یک نگاه آموزشی بلند مدت و استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های روز دنیا بسترهای لازم برای فعالیت هر چه بیشتر آنها آماده شود تا بدین گونه شاهد تنوع کالاهای با کیفیت و خدمات به مردم باشیم.

    آرگون با اشاره به مزایای استارتاپ‌ها عنوان کرد: استفاده از توان آنها می‌تواند منجر به بهبود کسب و کارهای کوچک، افزایش میزان سرمایه گذاری، استفاده از نیروی خلاق و توسعه فعالیت‌های مکمل شود.

    به گفته وی درصورتیکه نگاه آموزشی به این مسئله نشود در بلند مدت تبدیل به تهدید می‌شود که امر سرمایه گذاری و بیزینس را به مخاطره می‌اندازد لذا به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی، بسترهای لازم برای حمایت از آنها باید مهیا شود.

    این عضو اتاق بازرگانی تهران در پایان اذعان داشت: خواسته ما از دولت این است که تمام مولفه‌های از بعد قوانین کسب و کار را جهت توسعه زیرساخت‌ها مهیا کند تا بدین طریق از رانتخواری جلوگیری شده و شاهد تولید و بهره وری بالا از استارتاپ‌ها باشیم.

    برچسب ها