عصر خودرو

وزیر نفت:

برای افزایش اشتغال باید قراردادهای نفتی اجرا شود

عصربازار- وزیرنفت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های عظیم صنعتگران داخلی در صنعت نفت به دور از حرف و شعار تاکید کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال در صنعت نفت باید قراردادهای نفتی اجرا شود.

برای افزایش اشتغال باید قراردادهای نفتی اجرا شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، افزود: آنچه مسلم است این که، یک سطح عظیمی از ظرفیت‌ها برای ساخت و اجرای پروژه‎ها در صنعت نفت ایجاد شده است که بیشتر آنها توانمند و شرکت های خوبی هستند و ارتباط خوبی با شرکت‌های خارجی صاحب صلاحیت دارند یا در حال گرفتن ارتباط هستند تا بتوانند کارشان را توسعه دهند و محصولاتشان را نه تنها برای ایران بلکه به جاهای دیگر نیز صادرکنند.
    وزیرنفت با بیان اینکه برای این ظرفیت‌ها باید بدور از حرف و شعار کار ایجاد کرد، افزود: تعریف پروژه یکی از این کارهاست که پول زیادی نیاز دارد.
    به گزارش وزارت نفت، زنگنه اجرای قراردادهای نفتی را یکی از راه های ایجاد اشتغال برای صنعتگران داخلی عنوان کرد و گفت: همچنین افزون بر قراردادهای نفتی باید از طریق روش‌های مختلف برای توسعه صنعت نفت در بخش بالادستی، پتروشیمی، نوسازی و بهسازی پالایشگاه و ایجاد پالایشگاه‌های دیگر اقدام کرد.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود 80هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.
    بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، یک هزار و 16 غرفه داخلی به نمایندگی از حدود 2 هزار و 500 شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود یک هزار و 500 شرکت از 37  کشور دنیا شرکت کرده‌اند.
    کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.
    در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.
    نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (19 اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد. ساعت بازدید هر رو ه از 10صبح تا 18بعدازظهر است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو