عصر خودرو

با امضای تفاهمنامه؛

مطالعه ۲ میدان نفتی به فیلیپین سپرده شد

عصر بازار-معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت فیلیپین تفاهم‌نامه مطالعاتی دو میدان نفتی را امضا کردند.

مطالعه ۲ میدان نفتی به فیلیپین سپرده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این تفاهمنامه امروز (دوشنبه) در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش وپتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط «غلامرضا منوچهری» معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و «پدرو اوگینو» مدیرعامل شرکت نفت فیلیپین امضا شد.
    بر اساس این تفاهمنامه، مطالعه میدان‎های پازنان و فاز سوم دارخوین به شرکت ملی نفت فیلیپین واگذار می شود.
    منوچهری در این مراسم گفت: امضای تفاهمنامه مطالعاتی با شرکت های داخلی و بین المللی با هدف افزایش ازدیاد برداشت انجام می شود.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه گذشته با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود 80 هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.
    بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، یک هزار و 16 غرفه داخلی به نمایندگی از حدود 20هزار و 500شرکت و 811 غرفه خارجی به نمایندگی از حدود یک هزار و 500 شرکت از 37  کشور دنیا شرکت کرده‌اند.
    کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.
    در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.
    نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
    بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (19 اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد. ساعت بازدید هر روزه از 10 صبح تا 18 بعدازظهر است.

    برچسب ها