عصر خودرو

اروپایی‌ها از سرمایه گذاری در طرح «طلای نیکوئیه» استقبال می‌کنند

عصر بازار: در حال حاضر ۷۴ کانسار طلا در ایران شناخته شده که زرشوران و آق دره در آذربایجان غربی،‌ داشکسن در کرستان،‌ موته در استان اصفهان،‌ کوه زر در استان خراسان رضوی و خارونا در استان آذربایجان شرقی مهمترین کانسارهای این فلز در ایران به شمار می آیند.

اروپایی‌ها از سرمایه گذاری در طرح «طلای نیکوئیه» استقبال می‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا ، طرح اکتشاف طلای نیکوئیه در تاکستان استان قزوین یکی از جدیدترین پروژه های افزایش ظرفیت این فلز گرانبها در ایران محسوب می شود که از سوی ایمیدرو از روز سه شنبه 14مهر ماه در فهرست جذب سرمایه قرار گرفته است.

    ایران به سبب قرار گرفتن روی کمربند کانی سازی طلا،‌ پتانسیل بالایی برای افزایش ظرفیت تولید این ماده معدنی در اختیار دارد. در حال حاضر 74 کانسار طلا در ایران شناخته شده که زرشوران و آق دره در آذربایجان غربی،‌ داشکسن در کرستان،‌ موته در استان اصفهان،‌ کوه زر در استان خراسان رضوی و خارونا در استان آذربایجان شرقی مهمترین کانسارهای این فلز در ایران به شمار می آیند.

    ایمیدرو با هدف رشد ظرفیت تولید طلا در ایران و بهره گیری از سیاست های اصل 44 قانون اساسی، طرح اکتشاف معدن نیکوئیه را بر روی میز سرمایه گذاری قرار داده و طبق پیش بینی ها تعدادی از شرکت های داخلی و حتی اروپایی آماده اند در یک مناقصه برای سرمایه گذاری در این پروژه مشارکت کنند که این امر می تواند به ورود فناوری جدید اکتشاف و استحصال طلا در کشور کمک کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها