عصر خودرو

پرورش اعلام کرد؛

نخستین ای.تی.آر هفته‌ آینده به ناوگان‌ هما می‌پیوندد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود نخستین فروند از هواپیماهای ای. تی. آر تا یک هفته دیگر به کشور خبرداد.

نخستین ای.تی.آر هفته‌ آینده به ناوگان‌ هما می‌پیوندد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرهاد پرورش گفت: نخستین فروند از هواپیماهای ای. تی. آر هفته آینده در ایران تحویل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داده می‌شود.

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: طبق اعلام قبلی حدود 6 روز تا زمان نهایی تحویل نخستین هواپیمای ای. تی. آر به ایران باقی مانده است و برهمین اساس اواخر هفته‌ آینده ایران ایر نخستین هواپیمای سفارشی خود را از شرکت ای. تی. آر تحویل می‌گیرد.

    به گفته پرورش، قرار است هر 4 فروند از این هواپیماها به تدریج وارد ناوگان هوایی ایران ایر شود تا در مسیرهای کوتاه هوایی مورد استفاده قرار گیرد.

    وی درخصوص اینکه آیا هر 4 فروند ازهواپیماهای سفارشی در یک زمان به ایران ایر تحویل داده می شود، گفت: هنوز مشخص نیست که بتوانیم این 4 فروند هواپیما را در یک زمان تحویل بگیریم و در صورت قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

    گفتنی است، هما - و شرکت هواپیماسازی فرانسوی - ایتالیایی ای. تی. آر روز پنجشنبه 24 فروردین در تهران قرارداد تامین 20 فروند هواپیما برای ایران را امضا کردند.

    برچسب ها