عصر خودرو

دست های سرخ حقوقی بر سر گروه خودرو

عصر بازار- امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، گروه خودرو متعادل و منفی بود، نماد خساپا باتوجه به فروش سنگین حقوقی جو منفی داشت که به گروه سرایت کرد، از این رو شاخص خودرویی ها با افت ۲۲۱ واحدی معادل ۱ درصد کاهش بازدهی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۱۶ واحد قرار گرفت.

دست های سرخ حقوقی بر سر گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این روز سهامداران تعداد 426 سهم و حق تقدم از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 53.8 میلیارد تومان در حدود 22 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    نماد خساپا امروز معادل 27.5 واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس گذاشت، حقوقی سهم 249 میلیون فروشنده و 58 میلیون خریدار بود، لذا سهم با افت 3 درصدی در قیمت 122 تومان جایی گرفت و با حجم 293 میلیون و ارزش معاملاتی 36 میلیارد تومان صدرنشین بود.

    خودرو نیز در حاشیه 1 درصد منفی و قیمت 270 تومان بود، خاور در حاشیه 3 درصد منفی  به قیمت 97 تومان تنزل کرد.

    خزامیا در صفر منفی تابلو و قیمت 87 تومان قرار داشت و خکاوه صف فروش 1 میلیونی در قیمت 108 تومان و درآستانه منفی کامل را تجربه کرد.

    خفنر مثل روزهای قبل صف خرید بود، این سهم با رشد 5 درصدی در قیمت 438 تومان صف 1 میلیونی داشت.

    خشرق نیز صف  خرید 3.8 میلیونی با رشد 5 درصدی در قمیت 251 تومان تشکیل داده بود، نماد خنصیر در حشایه 4 درصد مثبت پس از این دو سهم جزو سبزترینهای گروه بود و با قیمت 403 تومان به کار خود خاتمه داد.

    در طرف مقابل، خکاوه،خمحور و ختوقا جزو سرخترینهای گروه بودند که خکاوه در حاشیه منفی کامل و قیمت 108 تومان صف فروش 1 میلیونی  داشت و خمحور نیز با افت 5 درصدی در قیمت 273 تومان صف فروش سبکی تشکیل داده بود، اما ختوقا در  حاشیه 4 درصد منفی با قیمت 198 تومان صف نداشت.

    برچسب ها